Produkty
Bestsellery
Zakupy
- Jak zamawiać w sklepie internetowym firmy EkoMEBEL?
- Czy mogę zamówić meble telefonicznie lub mejlem?
- Jaką mam pewność, że zamówienie dotarło?
- Jaki jest termin realizacji zamówienia?
- Czy przy większym zamówieniu mogę liczyć na jakiś upust?
- Czy przewidziane są rabaty dla stałych klientów?
- W jaki sposób mogę zapłacić?
- Kto pokrywa koszty transportu?
- Czy wystawiacie faktury VAT?
- Chciałbym otrzymać katalog mebli w wersji papierowej. Czy to możliwe?
- Nie jestem pewien mojego wyboru, waham się. Co robić?
Jak zamawiać w sklepie internetowym firmy EkoMEBEL?
Nic prostszego. Należy wybrać produkt, wpisać żądaną ilość i kliknąć 'Do koszyka'. W każdej chwili można sprawdzić zawartość koszyka klikając na ikonę 'Twój koszyk'. Można też modyfikować zamówienie (zmieniać ilości, usuwać, dodawać produkty). Aby wysłać zamówienie należy wybrać opcje dostawy i płatności, a następnie kliknąć „Złóż zamówienie”.Czy mogę zamówić meble telefonicznie lub mejlem?
Oczywiście, że tak. Nr telefonu: 692 52 80 59, e-mail: sklep@ekomebel.pl
Jaką mam pewność, że zamówienie dotarło?
Jeśli zamówienie zostało poprawnie złożone, najpierw dostaną Państwo automatyczne potwierdzenie wpłynięcia zamówienia, a następnie jeden z naszych pracowników skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub emailem w celu jego potwierdzenia. W przypadku braku informacji zwrotnej, prosimy o ponowny kontakt.Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zazwyczaj 5-10 dni roboczych. Jeśli jednak danego towaru nie ma akurat w naszym magazynie, lub jest w mniejszej ilości niż Państwo zamawiają, czas realizacji może wydłużyć się do 3 tygodni. O tym zostaną Państwo poinformowani już w chwili potwierdzania zamówienia przez naszego pracownika.Czy przy większym zamówieniu mogę liczyć na jakiś upust?
Jeśli wartość Państwa zamówienia wynosi więcej niż 5.000zł, proszę się z nami skontaktować przed dokonaniem wpłaty, zostanie naliczony rabat -5%. Jeśli natomiast wartość zamówienia przekroczy 15.000zł, posłużymy się przy jego realizacji dedykowanym dla Państwa cennikiem hurtowym.Czy przewidziane są rabaty dla stałych klientów?
Tak. Dla stałych klientów naszej firmy przygotowaliśmy system korzystnych rabatów. Wysokość rabatu jest uzależniona od wielkości dotychczas dokonywanych zakupów. Co więcej, dodatkowe punkty rabatowe przyznamy Państwu zawsze wtedy, gdy ktoś z Państwa znajomych przy swoim pierwszym zakupie powoła się na Państwa nazwisko.
W jaki sposób mogę zapłacić?
Preferowaną przez nas formą płatności jest przelew – pełna przedpłata na nasze konto. Ten sposób rozliczenia (po telefonicznym lub emailowym potwierdzeniu kwoty) nada zamówieniu wysoki priorytet przy jego realizacji. Wpłat prosimy dokonywać na konto: MBank 23 1140 2004 0000 3302 4271 7567
Drugim akceptowanym przez nas sposobem płatności jest zapłata kurierowi / kierowcy za pobraniem (ta opcja zakłada obligatoryjne wpłacenia na nasze konto zaliczki w wysokości nie mniejszej niż 20% całkowitej należności).
Zamówienia o wartości mniejszej niż 10.000zł można opłacić gotówką w kasie naszej firmy; kart płatniczych nie akceptujemy.